دسته‌بندی نشده

BB کرم چیست و دلایل استفاده از آن چیست؟

BB کرم

BB کرم یکی از کرم های آرایشی می‌باشد که امروزه خیلی از افراد از آن استفاده می کنند، این محصول مانند کرم ضد آفتاب عمل می کند یعنی هم از پوست مراقبت می کند و زیباتر می سازد. امروزه با محبوبیت این کرم، شرکت های زیادی این محصول را تولید می کنند. ولی باید از BB کرم معتبر استفاده کنید تا با پوست شما سازگار باشد.

با ما همراه باشید تا به شما بهترین نوع این کرم را معرفی کنیم.

BB کرم ها در اصل کرم ترکیبی هستند که از ترکیب چندین کرم تولید می کنند. در زمان انتخاب BB کرم ها باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنیم. BB کرم پایه بسیار مناسبی دارد و در زمان استفاده دیگر نیازی به کرم پودر و کانسیلر ندارید. در انتخاب بهترین نوع کرم یکی از فاکتور ها، نوع پوست شما هست که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

BB کرم

عوامل موثر در انتخاب BB کرم :

همانطور که اشاره کردیم BB کرم ها جزو آن دسته از کرم هایی هستند که می توانید در همه زمان ها از آن استفاده کنید.

پس باید در نوع انتخاب این کرم بسیار دقت کرد. چند مورد از عوامل عبارتند از:

  • نوع پوست

هر نوع پوستی یک سری نیاز هایی دارد تا با استفاده از این کرم زیبایی شما را کامل تر کند.

اگر پوست شما از نوع خشک است، باید نوعی از کرم را انتخاب کنید تا به بهترین نوع آبرسانی را انجام دهد. BB کرم هایی که برای پوست خشک به کار می رود باید فرمول نرم کنندگی نیز دارا باشند. تا از این طریق رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نمایند. زمانی که از این نوع کرم استفاده کنید پوستی زیباتر و شفاف تری نسبت به قبل خواهید داشت.

اگر پوستی چرب یا ترکیبی دارید باید به دنبال کرم مخصوصی باشید تا چربی پوست شما را کنترل کند. کرم هایی که فاقد چربی می باشند برای پوست شما بهترین انتخاب است و شما می توانید با ما در ارتباط باشید تا مشاوره ای در زمینه خرید بهترین کرم را به شما بدهیم. کرم هایی که برای این نوع پوست به شما پیشنهاد می شود، کرم هایی هستند که از براقی جلوگیری می کنند و حالت مات به پوست شما می دهند. جوش ها و منافذی که در پوست شما وجود دارد به خوبی پوشانده می شوند و باعث می شود پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

بی بی کرم
  • درجه بندی و SPF

هر کدام از کرم های BB کرم هایی که قصد خرید دارید، دارای SPF می‌ باشد. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید آن را در برنامه روزانه خود به راحتی استفاده کنید. در واقع با این برنامه ریزی شما می‌ توانید از لوازم‌ های آرایشی دیگر و کرم‌ های ضد آفتاب خود به طور جداگانه استفاده کنید.
اگر رنگ پوستی شما روشن و سفید است باید از کرم‌ هایی که SPF آنها بالای 30 استفاده کنید و اگر رنگ پوستی شما تیره می‌ باشد، باید از کرم هایی که SPF آنها 15 است استفاده کنید.
  • رنگ پوست

دیگر عامل بسیار مهم در انتخاب BB کرم، رنگ پوست شما است. بر همین اساس تولید کنندگان BB کرم این کرم را در انواع رنگ ها تولید می کنند تا با توجه به رنگ پوست، شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه زمانی باید از BB کرم  استفاده کنید ؟

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم در چه زمانی می توانید استفاده کنید، باید بگوییم در همه زمان ها می توانید از این کرم استفاده کنید. البته باید با توجه به موارد بالا انتخابی صحیح داشته باشیم.

همانطور که اشاره کردیم با روش درست انتخاب BB کرم ها آشنا شدید، و به همین علت شما می‌توانید بهترین نوع BB کرم را برای خودتان انتخاب نماید. شما می توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین کرم را برای پوست شما پیشنهاد دهیم و محصولی خوب و معتبر داشته باشید.

برای مشاهده و مشاوره می توانید از طریق دکمه های زیر اقدام فرمایید.

دیدگاهی در مورد “BB کرم چیست و دلایل استفاده از آن چیست؟

  1. www.google.ba گفت:

    ישנם אלו שלא מתלהבים להתרחץ במקלחת ציבורית, וכך
    הם ממתינים עד החזרה לביתם בכדי ליהנות מהפינוק שאחרי הפינוק – הרחצה.

  2. אך במקביל לפרטיות, דירות דיסקרטיות בבאר
    שבע גם מציעות חוויה ממש נעימה למי
    שמגיע לבלות בהן.

  3. ישנן כמה הוראות זהב, לפני עיסוי מפנק בתל אביב ועוד סוגי עיסוי נוספים אשר מעסים רבים מציעים ללקוחותיהם.

  4. ליווי חדש במרכז נא לכתוב הודעת ווצאפ!
    שירותי ליווי במרכז בזמינות
    מיידית 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע ובמחירים נוחים לכל כיס.

  5. המשמעות היא שאתם יכולים להגיע לדירות
    כדי לבלות באופן רומנטי עם בני
    זוג, או לקחת הפסקה מהשגרה ולצאת לטייל באיזור טבריה והכנרת.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *